Неговата компанија, VaynerMedia, работи со најголемите светски брендови, помагајќи им да привлечат внимание преку рекламирање и кампањи на социјалните мрежи.
Еве го големиот проблем што тој го гледа: Повеќето брендови бараат потенцијално внимание – трошат многу пари на рекламирање, иако повеќето луѓе ги игнорираат рекламите. Затоа Вајнерчук тврди дека брендовите треба да се фокусираат на актуелното внимание, да ангажираат луѓе кои навистина се трудат.
Тој се осврна на шест трендови на социјалните мрежи за кои зборуваше во еден поткаст, пишува Entrepreneur.
Експерт: Не ги покажувајте вашите чувства на LinkedIn
Компанијата отпушта луѓе. Потоа, извршниот директор објавува тажно видео на LinkedIn, објаснувајќи колку одлуката била тешка.
Верзиите на оваа приказна се појавија многу пати на LinkedIn. Многу менаџери се обидуваат да ги хуманизираат тешките одлуки што ги донеле.
Престанете, порача Гари. Перформативната емоција секогаш ќе изгледа како неискрена.
Наместо тоа, тој предлага извршните директори да бидат брутално искрени за непопуларните одлуки што ги носат. Само бидете отворени и кажете нешто како:
„Морав да ги отпуштам овие луѓе бидејќи сакам да постигнам одредена профитна маржа“. Можеби звучи ладно, но барем е вистина.
Извор: Freepik / user15327819
Танцувајте на социјалните мрежи, дури и ако сте директор
TikTok изобилува со танц, па дали треба да се приклучат и менаџерите и директорите на компаниите? Многумина го направија тоа, а голем дел беа исмејувани поради тоа, како кога тогашниот извршен директор на Мајкрософт Стив Балмер го направи тоа.
Но, Вајнерчук не гледа ништо лошо во тоа.
„Танцот е секогаш правилна одлука“, рече тој.
Не правете giveaway за да поттикнете раст на публиката
Како да стекнете следбеници на социјалните мрежи? Многу луѓе започнуваат наградна игра пишувајќи: „Ако ја следите мојата страница, ќе имате шанса да го освоите овој MacBook!“
„Ова е итро. Перцепцијата е реалност, па разбирам зошто луѓето сакаат повеќе следбеници, бидејќи тоа прави да чувствуваат дека брендот е посилен“, рече тој.
Но, иако бесплатниот MacBook може да привлече многу нови следбеници, Вајнерчук истакнува дека не треба тоа да го правите, затоа што тие следбеници не се грижат за вас и речиси сигурно нема да се задржат.
Користете ВИ четбот
ВИ четботовите се насекаде и не се совршени. Но, според Вајнерчук, тие сè уште вредат, ако не заради нивната вредност денес, тогаш барем поради градење на идна вредност.
„ВИ е кислород, тоа е Интернет, тоа е една од најдлабоките технологии. Мора да почнете да се навикнувате, бидејќи подоцна ќе чини многу“, објасни тој.
Извор: Freepik / Akarapong Chairean
Објавувајте подолги содржини на социјалните мрежи
Дали знаете дека можете да објавувате 10-минутни видеа на TikTok? Повеќето луѓе не го знаат тоа, но Вајнерчук мисли дека треба.
„Одете со што било во подолга форма“, советува тој.
Пред сè, тоа може да ви помогне да се истакнете во толпата, бидејќи споделувате квалитетна содржина во морето од кратки објави.
Но, уште поважно, успехот на социјалните мрежи не е резултат на должината. Се работи за квалитетот. Ако креирате нешто одлично и убедливо, должината не е важна, заклучи Вајнерчук.
Темите на Twitter се уште еден одличен пример.
„Некои од најдобрите работи што некогаш сум ги консумирал се 40 твитови од некој кој навистина знае нешто за нешто“, изјави тој.
Има и долгорочна причина за објавување на долги содржини, откри експертот. Тој верува дека социјалните мрежи одат подалеку. „Моето предвидување е дека една од најголемите социјални мрежи ќе стане една од најважните сервиси за стриминг во следната деценија“, рече тој.
Прикажување на работни места
Одлични канцелариски простори се прикажуваат на социјалните мрежи, а обиколките на работното место се одлична содржина.
„Избегнете клише. Масата за фудбал во аголот нема да биде доволно“, истакна Гари Вајнерчук.
„Има многу големи компании кои ги прават вистинските работи. Нешто уникатно или паметно ќе го привлече вниманието на многу луѓе“, заклучил тој.