Козметичката индустрија тогаш цветала, а компаниите барале иновативни начини да го покажат и тестираат квалитетот и привлечноста на нивните производи.
Козметичките компании понекогаш користеле тестери на кармини за да ја покажат нивната издржливост и отпорност. Имало различни задачи, како што се ставање кармин, бакнување на парче хартија за да се види колку кармин останува на него, итн.
Работата обично вклучувала жени кои нанесуваат кармин и бакнуваат друго лице или парче ткаенина за да го тестираат.
Овие тестови биле дел од поголемиот напор за козметичките производи да се пласираат на пазарот преку демонстрирање на нивната ефикасност во рекламите, често користејќи донекаде театарски методи.
Брендови кои имале тестери на кармини
Во средината на 20-иот век, неколку големи козметички брендови можеби користеле методи како „тестер на кармини“ како дел од нивните стратегии за развој на производи. Брендовите како Revlon, Max Factor и Elizabeth Arden биле истакнати играчи во козметичката индустрија во текот на 1950-тите и често биле пионери во иновативните техники за рекламирање.
Иако е тешко да се утврдат точните податоци за овие активности поради промотивната природа и помалку деталната документација на маркетинг стратегиите од тоа време, овие компании биле познати по нивните напредни пристапи за тестирање на производи и рекламирање.
Тие, наводно, спроведувале различни форми на тестирање на производите, вклучително и користење на поединци за да ја откријат ефективноста на кармините во реалниот живот.