Џереми Ален Вајт: Успешната приказна од милион долари на Calvin Klein

Кампањата за долна облека на Џереми Ален Вајт, која беше објавена на 4 јануари, генерираше 12,7 милиони долари медиумска вредност за компанијата Calvin Klein за 48 часа, според Launchmetrics.

calvin-klein-1157-fi

Извор: Freepik

Брендот, сам по себе, генерираше 3 милиони долари медиумско влијание, а неговиот најдобар пласман на Инстаграм вреди 859.000 долари. Објавата сега има повеќе од 1,4 милиони лајкови.

Кампањата, која ја направи Мерт Алас и ја стилизираше Емануела Алт, стана вирална на социјалните мрежи брзо по нејзиното објавување. Името на Вајт беше еднa од најозборуваните теми на мрежата Х, порано позната како Твитер. Првото видео на брендот, кој има кампања на TikTok, сега има повеќе од 4,5 милиони прегледи, пренесува WWD.

Стратегијата на Calvin Klein

Во кампањата Вајт е облечен во колекцијата за долна облека на брендот за пролет 2024 година, која доаѓа со нов изглед на логото и со материјали за секојдневна удобност, вклучувајќи стилови како New Intense Power, Micro Stretch и Micro Mesh. Видеото е снимено на Менхетен за да се прикаже врската на актерот со Њујорк, местото каде што е роден.

calvin-klein-1157-ps1

Извор: Freepik

Вајт присуствуваше на доделувањето на наградите Златен глобус за 2024 година. Тој беше номиниран за најдобар актер во мјузикл или хумористична ТВ серија за The Bear.

Во ноември, Skims се обложи на слична стратегија со поканување машки познати личности да промовираат лансирање на колекција за машка облека. Кампањата за долна облека со Ник Боса, Шај Гилџос-Александер и Нејмар генерираше 4,5 милиони долари медиумско влијание за брендот.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.