Основачот на UNILAD за создавањето вирална содржина и иднината на мрежите 

Замислете личност која го напуштила факултетот за да се фокусира на своите страници на Фејсбук споделувајќи вирални видеа - сон на секој родител, нели?

alex-partridge-1242-fi

Извор: BIZ Life / Dani Komunikacija

Па, во случајот на Алекс Партриџ, тоа се покажа како остварување на сонот. Тој е познат како креатор на два исклучително популарни канали за социјални медиуми кои му овозможија да допре до над милијарда луѓе ширум светот. Тоа се UNILAD и LADBible, чија содржина опфаќа широк спектар на теми, вклучувајќи вирални видеа, мемиња, трендовски вести, спорт, популарна култура и интервјуа со познати личности како Кијану Ривс и Том Холанд. 

Алекс Патриџ беше еден од говорниците на овогодинешните Денови на комуникацијата во Ровињ. 

Важноста на работната средина 

На предавањето салата беше преполна, луѓето буквално стоеја пред вратата. Меѓу другото, Алекс рече дека е многу важно во која средина работи човекот. Тој даде свој пример, каде што работел во агенција која не била стимулативна за него. Премногу отворен простор, премногу гужва и врева, неможност за работа од дома… Таму останал 3 месеци. 

Во втората работа имаше опција да работи од дома, тимовите беа мали, можеше да дојде во канцеларија кога сака. Можеше да работи од терасата или од кафулето каде што беше потивко во одредени периоди од денот кога друштвото беше зафатено. Таквото опкружување беше многу стимулативно за него и тоа се одрази во работата со клиентите. 

Најважни се првите две секунди од видеото 

Тој исто така истакна дека ПРВИТЕ ДВЕ СЕКУНДИ од видеото на социјалните мрежи се клучни за да се привлече внимание. Во исто време, мора да се грижиме за фонтот, формулацијата, рамката и некои други елементи и ситници. 

Тој посочи дека се очекува да се зголеми употребата на вештачка интелигенција во социјалните мрежи. Некои луѓе ќе го користат ова за добри цели, но повеќето ќе користат ВИ погрешно. Многу брендови сега користат автоматски генерирани објави, па се случува на пр. коментарите под објавата се повторуваат – бидете еден ист „Одличен пост! Дали се согласуваш?” Не се потпирајте премногу на вештачката интелигенција. Следните неколку години ќе бидат многу интересни бидејќи автентичноста се судира со злоупотребата на вештачката интелигенција. Содржината, стратегиите и алгоритмот се менуваат на секои 6 месеци и ќе продолжат да се менуваат, така што секогаш треба да бидете „во игра“. 

Тој исто така истакна дека работата „експерт за социјалните мрежи“ не постои, бидејќи е невозможно да се биде експерт за нешто што толку често се менува и што зависи од алгоритам кој е толку променлив. Затоа, смета тој, потребно е да се тестираат различни опции за да се долови режимот што „функционира“. 

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.