Hellmann’s ги враќа Хари и Сали во реклама на Super Bowl

Hellmann’s сакаше да направи нешто поголемо и посмело за да ја прослави својата петта последователна година со реклама на Super Bowl, пишува Adweek.

hellmann-2886-fi

Извор: YouTube screenshot

Затоа, брендот за мајонез се потпре на носталгијата околу филмот When Harry Met Sally од 1989 година.

Рекламата од 30 секунди на Hellmann’s за Super Bowl ја реконструира култната сцена од филмот When Harry Met Sally, кој оваа година слави 35-годишнина, во ресторанот Katz’s Deli во Њујорк. Мег Рајан и Били Кристал повторно ги преземаат своите улоги како Хари и Сали. Рекламата е создадена од VML, агенција во сопственост на WPP.

Рекламата го истакнува мајонезот како клучна состојка за јадењата на денот на натпреварот, изјави Џесика Григориу, постара потпретседателка за маркетинг во Unilever North America.

„Ова е одличен момент за нас да бидеме дел од фудбалската култура и ние сакавме да ја искористиме оваа можност за да покажеме како нашиот Hellmann’s мајонез го извлекува најдоброто од вашите јадења за денот на натпреварот на неверојатно забавен начин,“ изјави Григориу.

Во рекламата, Мег Рајан е прикажана како јаде сендвич кога сфаќа дека нешто недостасува. Били Кристал ја прашува: „Што, не е добро?“. Потоа, таа додава Hellmann’s мајонез и почнува да испушта звуци, предизвикувајќи возбудена реакција. Камерата потоа се насочува кон актерката Сидни Свини, која ѝ вели на келнерката: „Ќе го нарачам истото што и таа.“

„Оваа сцена резонира со сите и успеавме да ја прикажеме на начин што останува автентичен на оригиналната сцена, но го става Hellmann’s во центарот на вниманието,“ изјави Григориу.

Сидни Свини беше ѕвезда на филмот Anyone But You од 2023 година – модерниот еквивалент на When Harry Met Sally кој беше популарен меѓу генерацијата З и милениумците. Во оригиналната сцена, постара жена ја изговара легендарната реплика: „Ќе го нарачам истото што и таа.“ Hellmann’s сакаше да ја преврти динамиката со тоа што помлада личност ќе ја каже репликата.

„Знаевме дека Свини ќе ни помогне да се поврземе со генерацијата што слушнала за филмот, но можеби не го гледала,“ рече Григориу.

Григориу истакна дека Hellmann’s ќе го мери успехот на кампањата преку анализирање на ангажманот на нивните платформи и разговорите на социјалните мрежи.

Партнерство со креатори

Hellmann’s, исто така, соработува со креатори на содржини, вклучувајќи ја Аликс Ерл, за да ја промовира кампањата. Ќе биде достапен и интерактивен TikTok филтер, каде што корисниците ќе можат да изберат своја авантура и да ја доживеат рекламата од своја перспектива. Дополнително, брендиран ефект на Pinterest ќе им овозможи на корисниците да креираат свој „what she’s having“ сендвич. Hellmann’s, исто така, соработува со Katz’s Deli на специјален „what she’s having“ сендвич пакет. Потрошувачите ќе можат да нарачаат пакет со состојки за да го направат сендвичот на Сели со мисирка и сендвичот на Хари со пастрами, користејќи Hellmann’s мајонез. Секој пакет содржи и картичка со рецептот. Брендот најави и теренска активација во Њу Орлеанс за време на викендот на Super Bowl.

Извор: Adweek.com

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.