Партнерството има за цел да им понуди на корисниците покривање на тековни настани од реномирани брендови како El País, Cinco Días, As и El Huffpost. Овие договори означуваат уште еден чекор во стратегијата на OpenAI да ги прошири своите извори на податоци за обука.
Додека финансиските детали од овие зделки остануваат необјавени, проценките сугерираат дека OpenAI инвестира помеѓу 4 и 20 милиони долари годишно во договори за лиценцирање вести. Иако се работи за мал дел од значителните ресурси на OpenAI, овој потег, според набљудувачите од индустријата, може потенцијално да постави бариери за конкурентите во областа на вештачката интелигенција,
Дебатата околу неопходноста од надоместок за лиценцирање на податоци за обука во развојот на вештачката интелигенција продолжува. Некои се залагаат за регулаторни интервенции за продавачите на вештачка интелигенција, стартапите и истражувачите да се заштитат од законските обврски поврзани со користењето податоци. Сепак, имплементацијата на таквите прописи останува неизвесна, бидејќи претходните обиди наидоа на пречки.
Допирната точка меѓу развојот на вештачката интелигенција и медиумската индустрија покренува сложени прашања за правична компензација за креаторите на содржини и правичен пристап до податоци за иновации. Наоѓањето рамнотежа помеѓу заштитата на правата на интелектуална сопственост и поттикнувањето на технолошкиот напредок останува предизвик кој бара внимателно разгледување и соработка на целата индустрија.