Нови функции и ажурирања на социјалните мрежи

Instagram има неколку нови функции кои се или објавени или се во фаза на тестирање и кои би можеле да имаат големо влијание. Исто така, X (поранешен Twitter) прави чекор кој би можел повторно да го направи делот за коментари корисен.

socijalni-mrezi-2021-fi

Извор: Freepik

Instagram

Меѓу највозбудливите нови функции на Instagram е проширувањето на лимитот за слики во карусел од 10 на 20. Иако некои песимистично велат дека оваа нова ера на неконтролирано „фото ѓубре“ би можела да доведе до пропаст на каруселот, сепак ова нуди многу нови опции за менаџерите на социјалните мрежи на брендовите. Внимателно избирајте ги вашите слики.

Instagram исто така е во фаза на тестирање на неколку други функции, вклучувајќи и една која ќе изгледа многу познато на корисниците на Snapchat. Instagram експериментира со шема за објавување на мапа слична на Snap Map, која им овозможува на корисниците да објавуваат слики и текст на мапа која покажува каде се направени тие фотографии. За разлика од верзијата на Snapchat, функцијата на Instagram бара од корисниците да изберат помала група луѓе со кои ќе ги споделат своите мапи, како што се блиски пријатели или меѓусебни следбеници.

Во потег насочен кон приватност, Instagram работи на функција која би им овозможила на корисниците да спречат други да прават скриншоти на story и други медиуми за еднократно гледање во апликацијата.

Snap

Во меѓувреме, Snap воведе значајни промени во целите на огласувањето. Ново-реорганизираните цели вклучуваат:

  • Свесност и ангажман
  • Сообраќај
  • Лидови
  • Промоција на апликација
  • Продажби

Старите цели ќе бидат достапни за време на бавното укинување, кое ќе заврши средината на септември.

YouTube

Овој преглед на социјалните медиуми не би бил комплетен без споменување на вештачката интелигенција: YouTube го продлабочува своето интегрирање со Gemini AI моделот на Google преку YouTube Studio, овозможувајќи им на креаторите да го користат Gemini од платформата за да помогне при креирање, именување и дури и генерирање на минијатури за содржината. Додека ова би можело да помогне во зголемување на стапката на гледаност, внимавајте AI да не создаде премногу хомогена визуелна презентација меѓу креаторите. Издвојте се и не заборавајте што го прави вашиот бренд сјаен, дури и додека учите од мудроста на машините.

X (поранешен Twitter)

X сега нуди три различни опции за сортирање на одговорите на објавите: најрелевантни одговори (стандарден, според алгоритамот кој смета дека е „релевантен“), најмногу допаѓани одговори или најнови одговори.

Ова е корисна промена бидејќи имаше забелшка од корисниците дека читањето коментари на објави со висок сообраќај на X стана помалку корисно, бидејќи претплатниците на Premium, кои платиле за привилегијата да се појават први, добиваат најмногу внимание, наместо оние кои се најинтересни, духовити или значајни. Ова би можело да ја оживее коментаторската заедница на X.

Facebook

Facebook дозволува малку толеранција за прекршувачите на правилата. Сега, за оние кои ќе прекршат правило за прв пат (или за прв пат во рок од една година), ќе имаат можност да завршат онлајн едукативен курс за прекршокот што го направиле. По завршувањето, предупредувањето ќе биде отстрането од нивните сметки.

Ако ги одржат своите записи чисти цела година по првиот инцидент, нивниот запис ќе биде исчистен и ќе можат повторно да го завршат курсот за секој последователен прекршок. Меѓутоа, ако истото правило го прекршат повторно во рок од 365 дена, ќе добијат неповратно предупредување.

TikTok

TikTok го олеснува купувањето од апликацијата со партнерство со Amazon. Сега корисниците можат да ги поврзат своите сметки за да можат да купуваат препорачани производи од Amazon без да ја напуштат TikTok, користејќи ги постојните Amazon податоци за најава. Ова е уште еден начин да се подобри искуството на купување, кое станува се поважен дел од портфолиото на TikTok.

LinkedIn

LinkedIn ги проширува спонзорствата на билтени (newsletter) надвор од компаниските билтени и во изданија создадени од корисниците. Спонзорствата ќе бидат дел од програмата за реклами на LinkedIn за влијателни лидери, и корисниците ќе мора да ја одобрат рекламата пред да биде објавена.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.