Сепак, LinkedIn им дава и друг тек на игрите: Резултатите се дизајнирани за да луѓето ги споделуваат со своите колеги, студенти, како и со колеги од конкурентските компании, во обид да се создадат пријателства и да се отворат можности да се поттикнат разговори и нови поврзувања.
Луѓето помалку споделуваат статии за да им дадат совети на другите, а повеќе затоа што „се обидуваат да изградат значајни односи“, изјави за CNN Даниел Рот, главен уредник на LinkedIn.
„Игрите, како што се покажа, се навистина феноменален начин да се направи тоа, за што сведочи неодамнешната експлозија на кратки игри кои ви помагаат“, додаде тој.
Кои се игрите што се нудат?
Игрите се достапни за сите корисници ширум светот. Три игри се дизајнирани да се решат за помалку од пет минути и се освежуваат секојдневно. Корисниците ќе го видат новиот модул за игри во полето „LinkedIn News“ во горниот десен агол на веб-страницата и на картичката „My Network“ во апликацијата.
Првата игра е „Pinpoint“, едноставна игра на асоцијација на зборови која открива различен збор секој пат во вкупно пет обиди, додека играчот треба да ја погоди заедничка категорија.
Втората загатка е логичка игра заснована на време наречена „Queens“, со цел да се додава емотикон круна на секој ред, колона и регион со кодирани бои на таблата, без емотиконите да се допираат.
Третата е тривијална игра наречена „Crossclimb“, која LinkedIn ја опишува како „комбинација од крстозбори и редови со зборови“.
Кога играчот ќе погоди збор, тие ги преуредуваат така што секој збор во редот се разликува за само една буква, што потоа ја открива последната трага за победа на Crossclimb.
Извор: Unsplash / Mel Poole
Проширувањето на LinkedIn со игри покажува дека некои луѓе го користат за да ги заменат традиционалните форми на социјални медиуми и да се забавуваат повеќе, рече Минда Смајли, виш аналитичар на социјалните медиуми во Emarketer.
„Ова повеќе не е само место за ажурирање на работни места или одбележување на годишнини на работното место. Се чини дека преминувањето на компанијата на игри го искористи таквото однесување, но дали корисниците ќе го прифатат – тоа е друга приказна“, изјави таа за CNN.
Врска помеѓу вести и игри
За LinkedIn, целта е игрите да станат уште една алатка со која корисниците ќе ја прошируваат својата мрежа, а при тоа да се забавуваат.
„Се работи за тоа да ви помогнеме да го вежбате вашиот ум, но уште поважно е како овој начин може навистина да ви помогне да се поврзете. Се надеваме дека една година од сега, луѓето сè уште ќе ги играат овие игри и ќе разговараат меѓу себе“, изјави за CNN Лаура Лоренцети, извршен уредник на LinkedIn News.
Ако игрите бидат успешни, истакна Смајли, тоа би можело да ги поттикне корисниците „не само да поминуваат повеќе време на платформата – нешто што е привлечно за огласувачите – туку и да објавуваат повеќе, бидејќи веројатно ќе бидат охрабрени да ги споделат своите резултати“.
„Иако оваа функција засега е без реклами, тоа би можело да се промени во иднина, особено имајќи предвид дека LinkedIn презема чекори за да го изгради својот рекламен бизнис“, додаде таа.