Како ќе се променат социјалните мрежи и пребарувачите со Web 3.0?

Web 3.0 е веќе тука - делумно, се разбира. Имајќи го тоа на ум, некои апликации и пребарувачи неизбежно ќе бидат искоренети бидејќи светот го асимилира Web 3.0.

Значи, прашањето е - Дали Веб 3.0 ќе ги замени Google и социјалните медиуми?

Иако Web 3.0 нé води низ една долга и возбудлива онлајн метаморфоза, сепак Web 3.0 веројатно нема да оди во таа насока.

socijalni mrezhi

Илустрација: Милица Мијајловиќ

Web 3.0 нема да го замени Google, туку ќе ја турне мрежата во подемократска и побалансирана средина. Луѓето ќе имаат можност да ги контролираат своите податоци и да пристапуваат до различни виртуелни светови користејќи една единствена сметка. Слично на тоа, Web 3.0 ќе им овозможи на корисниците да ги отфрлат старите онлајн општествени норми развиени во ерата на Web 2.0 и да градат идентитети во онлајн заедниците без никакви ограничувања.

Но, како стигнавме таму и зошто Веб 2.0 повеќе не е соодветно решение?

Ајде да ја истражиме темата!

Разликата помеѓу тековните социјални мрежи целите на социјалните медиуми на Web3

Интернетот е целосно инфилтриран во нашето општество. Компаниите и малите бизниси најдоа широк спектар на методи за монетизација И инвестираа милијарди долари во креирање стратегии кои ги подобруваат нивните шанси за успех.

Не е шокантно што нашата култура се врти околу продажба на содржина, производ или дури и слободен простор на веб-страница. Тоа е затоа што создавањето содржина се смета за една од водечките и најуспешните маркетинг стратегии.

Како резултат на тоа, секој онлајн простор сега има содржина што испраќа одредена порака. Без разлика дали се работи за селфи на приватна сметка или внимателно направена слика на бренд, ние комуницираме или ги мотивираме интеракции за преземање акција со објавување содржина.

Но, исто како што креирањето на содржини беше една од примарните цели кога технологиите на Web 2.0 беа нашата единствена опција, подемот на Web 3.0 почна да го менува нашиот фокус од генерирање содржина на интеракција со корисниците и зајакнување на ангажманот. Едно доведе до друго, и сега имаме цели виртуелни светови посветени на негување врски, не само помеѓу брендовите и корисниците, туку и помеѓу сите членови на заедницата.

Формулар за транзиција Асоцијални „социјални мрежи“ во мрежа што нè поврзува сите нас

Веб 2.0 технологиите ни обезбедија простори каде што беше распространета 2Д интеракцијата. Како резултат на тоа, ги приспособивме нашите стилови на комуникација на новите технологии и научивме да комуницираме едни со други преку компјутерски или мобилни екрани.

Се разбира, технологиите на Web 2.0 отворија нови врати за образование, вмрежување, социјална поддршка и деловни можности. Но, другата страна на нашата реалност е дека социјалните медиуми исто така му штетат на менталното здравје на луѓето. Студиите покажуваат корелација помеѓу социјалните медиуми и анксиозноста и депресијата, како и другите ментални нарушувања поврзани со самоперцепцијата.

image-1

Адолесценцијата е период на формирање на личниот и социјалниот идентитет, а голем дел од овој развој сега се потпира на социјалните медиуми. Поради нивниот ограничен капацитет за саморегулација и нивната ранливост на притисокот од врсниците, адолесцентите можеби нема да ги избегнат потенцијалните негативни ефекти од користењето на социјалните медиуми. Следствено, тие се изложени на поголем ризик да развијат ментално растројство.

„Системски преглед: влијанието на социјалните медиуми врз депресијата, анксиозноста и психолошкиот стрес кај адолесцентите“ од Келес, Б., МекКреј, Н., и Гралиш, А.

Потоа дојде пандемијата. Немавме друг избор освен повторно да ги ограничиме нашите односи со уреди. Како резултат на тоа, консумиравме содржини без редовна интеракција со врсниците со недели или месеци во исто време. Со други зборови, просечна платформа за социјални медиуми не е точна претстава за онлајн простор каде што корисниците можат да ја задоволат својата потреба за секојдневна интеракција со другите.

Сепак, подемот на Web 3.0 потенцијално може да ни помогне да ги надминеме предизвиците на интеракциите преку технологиите на Web 2.0. Подемот на Web3 исто така може да го врати „социјалното“ во социјалните медиуми. Единствениот проблем е што Web 3.0, за жал, сè уште е во зародиш. Значи, можеби ќе бидат потребни неколку децении за да го достигне својот вистински потенцијал.

Ако се прашувате што може Web 3.0 да направи за луѓето, еве како оваа технологија може да ги подобри нашите животи.

  • Повторно поврзување со нашите врсници – Метаверзумите кои се појавуваат ни овозможуваат да ја продлабочиме нашата врска со врсниците и да учествуваме во социјални активности во извонредни онлајн простори.
  • Изразување на нашата индивидуалност – Бидејќи секој метаверс им овозможува на луѓето да ги приспособат своите аватари, корисниците можат вистински да ја изразат својата индивидуалност и да се претстават пред светот на начин на кој тие сметаат дека одговара.
  • Повторно градење стабилна заедница – Штом ќе се развие технологијата зад метаверс, ќе можеме да ја замаглиме границата помеѓу физичкиот и 3Д виртуелниот свет. Вербалната комуникација потоа ќе стане нова норма, што ќе ни овозможи вистински да се чувствуваме како дел од онлајн заедница.
  • Потврда за сопственост – општествената цел е да се префрли на крипто и на крајот да ги прифати NFT-и. Ако е можно, можеме да ги искористиме овие токени за да ја потврдиме сопственоста на нашите средства, па дури и да заработиме стандарден приход долгорочно.

Извор: Фрипик

Како Facebook се вклопува во Web3 приказната?

Сите знаеме дека Facebook е еден од најистакнатите пионери на Web 3.0 кој има за цел да го забрза својот развој. Се разбира, Мета е фокусирана на градење виртуелен свет, што е само фрагмент од потенцијалот на Web 3.0. Сепак, придонесот на Мета во неговата еволуција не треба да остане незабележан.

Со приближно 2,9 милијарди месечни активни корисници во вториот квартал од 2022 година, Фејсбук останува најголемата мрежа за социјални медиуми.

Но, штом Web 3.0 ќе им овозможи на децентрализираните апликации да ги преземат централизираните мрежи на социјалните медиуми, што ќе се случи со Facebook?

-Вистинската веб-страница и мобилната апликација Facebook сè уште ќе постои како платформа за социјална мрежа. Сепак, Мета ќе ги опфати сите други својства во сопственост на Мета, како што се Instagram, WhatsApp, Messenger и Facebook. – напиша Дејвид Метјус за Дигитални трендови.

Со други зборови, штом Мета ќе го развие својот свет на виртуелна реалност, Facebook најверојатно ќе продолжи да постои независно. Сепак, како што се акумулира возбудата околу ВР на Мета, веројатно е дека метаверсот ќе фрли сенка на Facebook. Како резултат на тоа, апликацијата на крајот ќе стане ирелевантна за корисникот. На крајот на краиштата, кој би сакал да објавува ажурирања во 2D свет кога може да поминува квалитетно време во ВР?

Што е следно: Дали Web3 ќе го замени Google?

Google е пребарувач, додека Веб 3.0 е суштински збор за крипто, NFT и метаверзуми. Се разбира, развојот на овие технологии може да доведе до развој на подобар пребарувач. Сепак, крајната цел не е да се замени Google со Web 3.0.

Web 2.0 беa неколку технолошки гиганти кои диктираат сомнителни политики за тоа како ние комуницираме или се согласуваме нашите податоци да бидат искористени за понатамошно истражување. Web 3.0, сепак, е тука за да ги спречи тие неетички практики и да обезбеди онлајн простор каде што корисниците нема да бидат ограничени од големите технолошки компании ниту пак од функциите на уредот.

Јелена креира содржини и посветено учи за криптовалутите. Нејзино хоби се играње шах, цртање, готвење и долги прошетки. Во текот на зимата, слободното време најчесто го поминува читајќи книги.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.