Bluesky воведува платени опции

Bluesky, социјалната мрежа основана од Џек Дорси, основачот на Twitter, ја најави новата функционалност наречена Bluesky.

bluesky-2648-fi

Извор: Unsplash

Оваа претплата им нуди на корисниците можност да пристапат до ексклузивни опции и да го персонализираат своето искуство. Иницијативата е дел од стратегијата на платформата за позиционирање како сериозна алтернатива на платформата X.

Што носи Bluesky+

Целта на претплатата е да ја намали зависноста од приходи од рекламирање и да понуди поинаков бизнис модел во споредба со конкуренцијата, како што е X.

Кога оваа есен се зборуваше за моделот на претплата, Bluesky во блог пост објави дека ќе нуди премиум функции како што се „прикачување видео записи со повисок квалитет“ или „прилагодување на профилот со бои и рамки за аватарот“. Двете функции сега се вклучени во корисничкиот интерфејс за претплата познат како Bluesky+, објави TechCrunch.

Според најавите, Bluesky+ ќе им ги овозможи на корисниците следните функционалности:

  • Напредни опции за филтрирање: Подобра контрола врз содржината што се прикажува.
  • Приоритетна поддршка: Побрз и поефикасен одговор на корисничките барања.

 

Историјата на Bluesky

Bluesky беше лансирана во 2019 година како истражувачки проект во рамките на Twitter. Џек Дорси ја замисли оваа мрежа како децентрализиран систем кој ќе ги реши проблемите со приватноста, модерацијата и монополизацијата на содржината на социјалните мрежи.

Првично, Bluesky беше дел од Twitter, но наскоро стана независна организација за да може да се развива без влијание на корпоративните интереси. Клучната технологија зад Bluesky е AT Protocol, кој овозможува интероперабилност помеѓу различни мрежи. Ова значи дека корисниците на Bluesky можат да комуницираат со корисници на други компатибилни платформи, надминувајќи ги границите на традиционалните централизирани социјални мрежи.

По што се разликува Bluesky од X?

За разлика од X, која е под контрола на една компанија, Bluesky нуди модел каде корисниците имаат поголема контрола врз своите податоци. Bluesky се враќа на основите на социјалните мрежи, со фокус на органска содржина и помала комерцијализација.

Bluesky+ нуди дополнителни функции за корисниците кои сакаат подобро искуство, додека рекламирањето не се наметнува.

Оваа социјална мрежа претставува сè што многу корисници бараат – поголема транспарентност, контрола и помала комерцијализација. Со воведувањето на Bluesky+, платформата покажува дека е подготвена да оди чекор понатаму во однос на конкуренцијата, нудејќи иновации кои решаваат конкретни проблеми на корисниците.

Иако X е сè уште доминантна мрежа, Bluesky има потенцијал да привлече корисници кои бараат алтернатива. Со оглед на визијата на Дорси и иновациите како Bluesky+, платформата постепено станува сериозен конкурент. Сепак, клучен предизвик останува зголемувањето на бројот на корисници и одржувањето на рамнотежа помеѓу децентрализираниот модел и профитабилноста.

Извор: Web-mind.rs

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.