Парфемот што владее на TikTok – Ги победи Dior и YSL

Социјалните мрежи денес имаат огромно влијание – од создавање трендови до оформување навики и вкусови кај потрошувачите. Ова најмногу се забележува во светот на парфемите, каде мирисите што стануваат хит на TikTok или Instagram често се распродаваат во рекордно кратко време.

parfem-4819-fi

Извор: Unsplash

Рангирањето се заснова на EMV – индикатор што ја мери вредноста на објавите и споменувањата на брендот на социјалните мрежи, односно колку внимание и ангажман добива без платено рекламирање. Во моментов, убедливо води Phlur.

Phlur на врвот

Според VVD, Phlur во септември забележал раст од 45% во однос на претходниот месец и генерирал речиси 11 милиони долари EMV. Ова ја потврдува неговата огромна видливост и влијание на социјалните мрежи.

Еден од најважните фактори за овој успех е тоа што Phlur е единствениот бренд меѓу првите десет што активно продава преку TikTok Shop, каде остварува значителен промет. Во септември ексклузивно ја претставија новата мирисна вода Vanilla Blackberry, а потоа ја лансираа и Cashmere Skin и го најавија новиот парфем Afterglow, кој треба да се појави до крајот на годината.

Кој го следи Phlur?

Веднаш зад него е Kayali на Мона Катан, со кој Phlur се менуваше на врвот во текот на целата година. Потоа следуваат Dior и Prada, на третото и четвртото место.
Најголем скок има Ralph Lauren, со неверојатен раст од 547% на годишно ниво – најмногу поради силната промоција на парфемот Ralph’s Club за време на Њујоршката модна недела, чиј амбасадор е пејачот Ашер.

Значаен раст бележи и Ellis Brooklyn (+165%), а Dossier, познат по инспирираните верзии на популарни парфеми, успеа да влезе во топ 10.

Phlur доминира на TikTok

Иако #FragranceTok е огромен тренд, генерално TikTok нема многу поголемо влијание од Instagram – кај првите десет брендови, TikTok учествува со околу 51% од вкупната EMV вредност.

Но кај Phlur, ситуацијата е сосема поинаква: 66% од целиот нивен EMV доаѓа токму од TikTok.
Од друга страна, Ralph Lauren е под просекот – само 29% од неговиот EMV доаѓа од TikTok.

Топ 10 брендови на парфеми според EMV за септември

Според CreatorIQ, листата изгледа вака:

  1. Phlur – 11 милиони $ (+132%)
  2. Kayali – 7,4 милиони $ (+20%)
  3. Dior – 7 милиони $ (+33%)
  4. Prada – 6 милиони $ (+22%)
  5. Valentino – 5,7 милиони $ (+115%)
  6. YSL – 5,6 милиони $ (–28%)
  7. Ellis Brooklyn – 4,7 милиони $ (+165%)
  8. Ralph Lauren – 3,9 милиони $ (+547%)
  9. Dossier – 3,7 милиони $ (+84%)
  10. Maison Margiela – 3,6 милиони $ (–38%)

Кои се најистакнатите мириси од овие брендови?

Во последниот период најмногу се споделуваат и коментираат:

Phlur Vanilla Skin, Kayali Vanilla | 28, Dior Sauvage, Prada Virtual Flower, Valentino Donna Born in Roma Rendez-Vous, YSL Libre Absolu, Ellis Brooklyn Kueens Caramel, Ralph’s Club by Ralph Lauren, Dossier Floral Lavender и Maison Margiela Replica On a Date.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.