Младите гејмери мета на сајбер криминалци

Бројот на корисници што се мета на сајбер криминалци кои користат популарни детски игри како мамка се зголемил за 30 проценти во првите шест месеци од 2024 година во споредба со втората половина на 2023 година, тврдат експертите од компанијата Kaspersky. Истражувачите ги анализирале ризиците кои ги следат младите гејмери и откриле дека над 132.000 корисници биле на мета на сајбер криминалци.

mladi-gejmeri-2081-fi

Извор: Web-mind.rs

Најчесто злоупотребувани детски игри

Компанијата Kaspersky ги истражи заканите кои се кријат зад популарните видео игри за деца и го анализираше периодот од 1 јули 2023 до 30 јуни 2024 година. За време на овој период, безбедносните решенија на компанијата Kaspersky откриле повеќе од 6,6 милиони обиди за напади, каде сајбер криминалците користеле брендови на детски игри како мамка.

Од 18 игри избрани за ова истражување, повеќето напади се однесувале на Minecraft, Roblox и Among Us. Според статистиката на компанијата Kaspersky, за време на извештајниот период покренати се повеќе од 3 милиони обиди за напади под маска на играта Minecraft. Сајбер криминалците најверојатно го избрале овој метод на напад врз основа на популарноста на игрите меѓу гејмерите, како и способноста на гејмерите да користат шифри и модови. Бидејќи повеќето модови и шифри се дистрибуираат на веб-страници од трети страни, напаѓачите прикриваат малвер претставувајќи се како овие апликации.

Експертите на компанијата Kaspersky веруваат дека повисоките стапки на успешност на нападите во текот на 2024 може да се припишат на забележаните трендови во областа на општата сајбер безбедност. Од една страна, следејќи ги популарните трендови, сајбер криминалците покренуваат полукави напади, користејќи ја тековната агенда и создавајќи помалку очигледни шеми, наместо да користат генерички напади.

Меѓутоа, сајбер криминалците сè повеќе користат вештачка интелигенција за да ги автоматизираат и персонализираат фишинг нападите за кои е поголема веројатноста да ги измамат младите гејмери. Истовремено, нови напредни фишинг пакети, т.е. однапред направени шаблони на страници за фишинг кои се создадени со помош на автоматизирани алатки, постојано се појавуваат на темната мрежа, овозможувајќи сè поголем број напаѓачи да применуваат многу ефикасни фишинг страници кои ги имитираат популарните платформи за играње.

Измами во омилените детски игри

Една од најчестите измами во игрите е понудата за нови скинови, т.е. облека или оклоп за вашиот херој за подобрување на вештините. Некои скинови се вообичаени, додека други се исклучително ретки и затоа позгодни за користење.

Експертите на компанијата Kaspersky најдоа пример на измама во која се користи и името на популарната игра Valorant и името на светски познатиот јутјубер Mr. Beast. Со изборот на овој блогер и користењето на неговата фотографија, измамниците имаат за цел да го привлечат вниманието на децата и да ги вклучат во својата измама. За да добијат посакуваниот Mr. Beast скин, од младите корисници се бара да внесат податоци за најава и лозинка за својот акаунт за игри, што им овозможува на измамниците потенцијално да ги украдат нивните акредитиви.

Друга популарна замка е добивањето валута во играта. Во една од откриените измами која го злоупотребува брендот Pokemon GO, од корисниците се бара да го внесат корисничкото име за својот акаунт за игри. Потоа се бара да направат анкета за да докажат дека не се бот.

Кога ќе ја завршат анкетата, тие се пренасочуваат на лажна веб-страница, обично на онаа која ветува бесплатни награди или подароци. Тука започнува вистинската измама. Измамниците всушност не бараат лични податоци како што се податоци за кредитна картичка; тие се кријат зад гејмингот за да ги намамат корисниците во уште една измама која вклучува лажни преземања, освојување награди или други измамнички понуди. Целиот процес е паметно осмислен начин да се пренасочат корисниците на друга, поопасна измама под изговор на легитимен чекор на верификација.

„Во текот на нашето истражување, видовме дека нападите врз деца стануваат вообичаен вектор на активности на сајбер криминалците. Затоа, едукацијата за сајбер хигиена и користењето доверливи решенија за сајбер безбедност се неопходни за градење на безбедноста на децата во онлајн средината. Негувајќи го нивното критичко размислување, одговорно однесување на мрежата и силно разбирање на ризиците, можеме да создадеме побезбедно и попозитивно онлајн искуство за оваа генерација на дигитални домородци“, вели Василиј М. Колесников, експерт за безбедност во компанијата Kaspersky.

Комплетниот извештај за заканите насочени кон младите гејмери е достапен на KDaily.

За да ги заштитите вашите деца на интернет, следете ги овие насоки:

  • За родителите е клучно да имаат отворена комуникација со своите деца за потенцијалните ризици со кои можат да се соочат на интернет и да применуваат строги насоки за да ја обезбедат нивната безбедност. Помогнете му на вашето дете да одбере единствена лозинка и трудете се да ја менувате периодично. Поставете јасни правила за тоа што можат, а што не можат да прават на интернет и објаснете зошто сте ги поставиле. Потребно е да ги прилагодувате како што детето расте.
  • За да им помогнат на родителите да ги запознаат своите деца со сајбер-безбедноста среде средина на закани која постојано се менува, експертите на компанијата Kaspersky развија Kaspersky Cybersecurity Alphabet со клучни концепти од индустријата на сајбер безбедноста. Со оваа книга вашите деца ќе се запознаат со нови технологии, ќе ги научат главните правила на сајбер хигиена, ќе дознаат како да избегнат закани на мрежата и да ги препознаат триковите кои ги користат измамниците.
  • Со наменски апликации за дигитално родителство како што е Kaspersky Safe Kids, родителите можат ефикасно да ги заштитат своите деца на интернет и надвор од него. Овие апликации им помагаат на возрасните да обезбедат сигурно и позитивно дигитално искуство за малечките преку воспоставување на здрави навики, штитејќи ги од несоодветна содржина, балансирајќи го времето пред екранот и надгледувајќи ја физичката локација на децата.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.