Додека повеќето брендови го стегаат каишот и ги кратат буџетите за маркетинг и огласување, американската козметичка компанија E.l.f. Beauty оди во сосема спротивен правец – инвестира повеќе. И тоа се покажа како потег
Адвертајзинг
За првпат по 1933 година и непосредно пред овогодинешниот US Open, Lacoste го промени култниот крокодил со коза во чест на Новак Ѓоковиќ Љубителите на тенисот ја поздравија почеста за четирикратниот победник, а лимитираната колекција „From Crocodile to GOAT“ ја забетонира автентичноста во…
Тајната валута на брендовите Постои еден момент, толку тивок што лесно може да помине незабележан Одите по улица, умот ви е зафатен со сопствени мисли, и одеднаш – мирис Не толку силен, колку присутен Топол, сладок, можеби малку зачинет Во тој миг, вие не сте веќе на улица Сте…
Повеќе
Преосмислување на пребарувањето во ерата на вештачката интелигенција
Компанијата на актерот Рајан Рејнолдс, Maximum Effort, веќе е препознатлива по своите духовити и неконвенционални видео реклами. Продукциската куќа беше вклучена и во најновото видео на компанијата Astronomer со Гвинет Палтроу, реклама која веќе се опишува како by the book пример за кризен ПР. Видеото се појави само неколку дена откако поранешниот извршен директор и поранешната директорка на човечки ресурси беа забележани како се гушкаат на концерт на Coldplay.
Повеќе беше прашање на време, кога виртуелните инфлуенсери масовно ќе го најдат својот дом во дигиталниот свет на маркетингот, отколку дали ќе се појават овие AI-генерирани ликови, наменети да ја ангажираат со публиката на социјалните мрежи, менувајќи го начинот на кој брендовите се поврзуваат со потрошувачите.
Најлесно е да направиш ребрендирање – ново лого, нови бои, смени фонт и еве „изгледаме поиновативно”. Ама зошто луѓето се уште не разбираат што работите, за кого е производот и зошто е подобар од другите?
Кога ќе ја спомнете Coca-Cola, првото нешто што ви доаѓа на ум покрај вкусот и логото е тајната формула. Приказната дека Coca-Cola ја чува својата формула во сеф, под клуч, достапна само за двајца луѓе во светот, звучи како сцена од филм. И токму тоа е целта. Но реалноста е далеку попроста, а вистинската моќ на Coca-Cola лежи не во хемијата, туку во митологијата.
Компанијата L’Oréal е прогласена за најиновативна компанија во Европа, според првата листа на магазинот Fortune и истражувачката компанија Statista, која беше претставена на саемот Viva Technology 2025. Рангирањето опфаќа 21 земја и 16 индустрии, а иновативноста се оценува според три клучни столба: иновации во производите, иновации во процесите и иновациска култура.
All articles loaded
No more articles to load