Адвертајзинг

Брендот The Ordinary, кој функционира во рамките на компанијата Deciem, ја претстави кампањата The Periodic Fable – креативна реинтерпретација на периодниот систем на елементите, во кој хемиските симболи се заменети со популарни изрази
Каде завршува автентичноста, а каде започнува спонзорството Панелот „Trust for Sale How Influencers Became Advertising Space“, одржан во Aircash lounge на Weekend Media Festival во Ровињ, ја отвори токму оваа дилема пред публиката На дискусијата учествуваа: Дарио Марчак, основач на Crew; Марио Фракуљ, маркетинг…
Социјалните мрежи често знаат да изненадат со интересни и несекојдневни приказни, но она што го доживеа една долгогодишна обожавателка на Новак Ѓоковиќ ги надминува сите…

Повеќе

Додека повеќето брендови го стегаат каишот и ги кратат буџетите за маркетинг и огласување, американската козметичка компанија E.l.f. Beauty оди во сосема спротивен правец – инвестира повеќе. И тоа се покажа како потег што ја менува играта.
За првпат по 1933 година и непосредно пред овогодинешниот US Open, Lacoste го промени култниот крокодил со коза во чест на Новак Ѓоковиќ. Љубителите на тенисот ја поздравија почеста за четирикратниот победник, а лимитираната колекција „From Crocodile to GOAT“ ја забетонира автентичноста во заедништво: фановите стануваат дел од приказната, а органските, вирални реакции покажуваат како бренд со традиција ја засилува довербата без класичен рекламeн буџет.
Тајната валута на брендовите Постои еден момент, толку тивок што лесно може да помине незабележан. Одите по улица, умот ви е зафатен со сопствени мисли, и одеднаш – мирис. Не толку силен, колку присутен. Топол, сладок, можеби малку зачинет. Во тој миг, вие не сте веќе на улица. Сте се преселиле во некое друго време – лето од детството, кујната на баба, мирно утро со отворен прозорец и свежо кафе.
Компанијата на актерот Рајан Рејнолдс, Maximum Effort, веќе е препознатлива по своите духовити и неконвенционални видео реклами. Продукциската куќа беше вклучена и во најновото видео на компанијата Astronomer со Гвинет Палтроу, реклама која веќе се опишува како by the book пример за кризен ПР. Видеото се појави само неколку дена откако поранешниот извршен директор и поранешната директорка на човечки ресурси беа забележани како се гушкаат на концерт на Coldplay.
Повеќе беше прашање на време, кога виртуелните инфлуенсери масовно ќе го најдат својот дом во дигиталниот свет на маркетингот, отколку дали ќе се појават овие AI-генерирани ликови, наменети да ја ангажираат со публиката на социјалните мрежи, менувајќи го начинот на кој брендовите се поврзуваат со потрошувачите.
All articles loaded
No more articles to load