Оваа кампања, која има малку дистописки тон, претставува обид на брендот да се пресмета со „маркетиншкиот жаргон што ги заведува потрошувачите“.
Тврдења без научна основа
Во рамките на лажниот периоден систем што го осмисли The Ordinary, се наоѓаат 49 „елементи“ – тврдења без научна основа, односно изрази кои, според брендот, често се користат за да им се продаде на потрошувачите „магија“ или „сонот за убавина“, без никакво научно покритие.
Меѓу термините кои, според мислењето на брендот, погрешно ја претставуваат науката и дејството на состојките, се изрази како „poreless“ (без пори), „medical grade“ (медицински квалитет), „fat freezing“ (замрзнување на масти) и „eternal youth“ (вечна младост).
Во придружното видео, The Ordinary ја прикажува својата верзија на периодниот систем на елементите проектиран на ѕидот на една училница, каде студентите имитираат популарни beauty-трендови како „утрински пилинг“ (the morning shed) и „масажа со мраз“. Дистописката сцена симболично ги претставува корисниците на козметика заробени во бесконечен циклус на нереални очекувања.
Во описот на видеото на Instagram, The Ordinary порачува:
„Од празни ветувања до невозможни стандарди и преценети состојки – предолго индустријата нè учеше погрешно што е убавина.“
Брендот, покрај кампањата, лансираше и веб-страница The Periodic Fable, на која посетителите можат да ги истражат сите 49 „елементи“ и да дознаат повеќе за нивното вистинско значење.
Во соопштението на The Ordinary се наведува:
„Во морето од маркетиншки пораки, The Periodic Fable ќе се издвојува со својата јасност и едноставност.“
„Овој урбан проект уште еднаш го слави она по што е брендот познат – едноставно и разумно решавање на проблемите.“
Кампањата The Periodic Fable доаѓа непосредно по објавувањето на првата книга на брендот – Ingredients, замислена како прирачник што им помага на потрошувачите подобро да ги разберат формулациите на козметичките производи.
Книгата, опишана како „научно водено раскажување“, детално обработува состојки, формулации и етикети на производите, и е замислена како елегантен coffee table водич за љубителите на козметика кои сакаат да дознаат што навистина стои зад маркетиншките тврдења.
Извор: bizlife.rs