Одлуката на FTC предизвика големо внимание во јавноста бидејќи се однесува на една од највлијателните забавни компании во светот. Проблемот настанал затоа што одредени видеа на Дизни не биле обележани со ознаката „Made for Kids“. На тој начин YouTube можел да собира податоци за гледаноста и да пласира реклами насочени дури и кон деца помлади од 13 години, што е спротивно на американскиот закон за заштита на приватноста на децата на интернет (COPPA).
Спорните содржини ги опфаќале популарните анимирани франшизи како Frozen, Toy Story, The Incredibles и Coco. Според FTC, дури и по тоа што YouTube во 2020 година повторно класифицирал повеќе од 300 видеа на Дизни, компанијата не ги применувала доследно правилата и се потпирала на означување по канали, наместо да го проверува секое видео поединечно.
Казната од 10 милиони долари е дел од спогодба со која Дизни презема обврска да воведе построги интерни механизми за контрола на содржините. Во пракса тоа значи дека сите детски видеа ќе мора да поминат дополнителна верификација, освен ако самата платформа YouTube не имплементира напредна технологија за проверка на возраста на корисниците, објави MSN.
Дизни соопшти дека проблемот настанал исклучиво на YouTube каналите и дека ниту една од нивните сопствени дигитални платформи не била погодена. Компанијата нагласи дека останува посветена на заштитата на приватноста на децата и дека дополнително ќе инвестира во алатки за усогласување со законот.
Ова не е првпат големите компании да се соочуваат со слични проблеми. Уште во 2019 година YouTube се согласи да плати дури 170 милиони долари казна поради истите прекршоци, што јасно покажува дека прашањето за заштита на податоците на децата и понатаму е чувствително и комплексно.