„Кризите не чекаат,  дали ПР професионалците се подготвени за новата реалност?“

Регионалните комуникациски лидери отворија искрена дискусија за тоа како се гради доверба во општество полно со скептицизам, каква улога има вештачката интелигенција во јавните односи и зошто етичноста е најсилната карта што може да ја одигра професијата.

PR-4433-fi

Извор: webmind редакција

Замислете дека за само неколку секунди еден твит или објава на социјалните мрежи може да ја наруши репутацијата што сте ја граделе со години. Токму ова сценарио беше во фокусот на панелот „ПР во времето на недоверба“ на Weekend.18 во Ровињ, каде што пред публиката застанаа врвни комуникациски експерти: Лан Ортабeр, директорка за корпоративни комуникации и одржливост во A1 Словенија; Ирена Миличевиќ Вукоја, директорка на агенцијата Prefix, основач на WOMAN.COMM CLUB и директорка на фестивалот NO Limit BH Advertising; Сања Милаковиќ Колунџија, Principal во Executive Group; и Крешимир Мaцан, основач на агенцијата Manjgura и подкастер на „ Špica s Macanom “.

ПР во времето на недоверба

Во времето кога вестите патуваат побрзо од фактите, а кризите се развиваат во реално време на социјалните мрежи, линијата помеѓу комуникацијата и манипулацијата станува сè потенка. Оваа реалност предизвикува исклучително сложени предизвици за професионалците во јавните односи, кои мораат да се снајдат во динамичен и често непредвидлив медиумски пејзаж. Панелот „ПР во времето на недоверба“ ја отвори оваа тема на најискрен и критички начин, со учество на најискусните експерти од регионот.

Управување со кризи во дигиталната ера

Кризите повеќе не се ограничени на традиционалните медиуми и официјални соопштенија. Денес, една негативна објава или дезинформација може за миг да се прошири и да предизвика значителни штети по угледот на компании, институции и поединци. Управувањето со ваквите кризи бара брзина, прецизност и стратешка досетливост. Професионалците треба постојано да бидат подготвени да реагираат веднаш, да ја препознаат вистинската природа на кризата и да ја користат секоја платформа ефективно. Покрај тоа, мораат да изградат и одржуваат доверба кај јавноста која станува сè повеќе скептична и отпорна на стандардните пораки.

PR-4433-ps1

Градење доверба во општество полно со скептицизам

Еден од најголемите предизвици на современата ПР професија е како да се создаде и обнови довербата во институции и брендови во ера кога недовербата е речиси норма. Довербата се гради преку транспарентност, искреност и конзистентност во комуникацијата. Сепак, тоа бара повеќе од само добро осмислени пораки, потребно е брендовите и институциите да делуваат во согласност со своите зборови и да покажат вистинска грижа кон јавноста. Преку примена на овие принципи, експертите за комуникации можат да помогнат во создавање на посилни врски со нивните целни групи и да го стабилизираат својот јавно-политички имиџ.

Вештачката интелигенција: Пријател или закана?

Со оглед на брзиот развој на вештачката интелигенција, прашањето дали таа е пријател или закана за јавните односи е актуелно и контроверзно. Од една страна, AI нуди алатки со кои може значително да се зголеми ефикасноста на комуникацијата,  од автоматизирана анализа на големи количини податоци до персонализирани пораки кои го достигнуваат вистинскиот аудиториум. Од друга страна, токму таа моќ може да се злоупотреби во ширење дезинформации, манипулација на јавното мислење и загрозување на етичките стандарди на професијата.

PR-4433-ps2

Што е ПР денес, а што ќе биде утре?

ПР како професија и практика е на крстопат. Традиционалните техники остануваат важни, но мора да се комбинираат со новите дигитални алатки и социјалните мрежи, кои го диктираат темпото и тонот на комуникацијата. Во иднина, успешните ПР стратегии ќе бидат оние кои ќе успеат да најдат хармонија меѓу технологијата и човечката автентичност и кои ќе бидат наменски развиени за реалните потреби на клиентите. Панелистите дискутираа и околу тоа како ПР-от мора да се адаптира кон брзо менувачката реалност, со акцент на етичност, транспарентност и комуникациска интелигенција.

Овој панел нѝ долови поглед внатре во вистинските искуства и дилеми на современите ПР професионалци, без „шминка и естетика“. Во време на предизвици и промени, размената на знаења и искуства од регионалната сцена е клучна за градење поотпорен и поквалификуван ПР екосистем. Сепак, заклучоците не се скептични во однос на ПР практиките ,напротив, ПР-от како наука може да исплива на врвот на скалата на довербата, токму затоа што јавноста очекува искрена, конзистентна и транспарентна комуникација, комбинирана со новите дигитални алатки.

Економист по професија, претприемач по вокација, психолог по потреба. Цврсто верува во континуиран раст и развој, љубител на книги и добра музика, и верен пријател на визуелната уметност.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.