„Довербата на продажба? Како инфлуенсерите станаа рекламен простор“

Каде завршува автентичноста, а каде започнува спонзорството? Панелот „Trust for Sale? How Influencers Became Advertising Space“, одржан во Aircash lounge на Weekend Media Festival во Ровињ, ја отвори токму оваа дилема пред публиката. На дискусијата учествуваа: Дарио Марчак, основач на Crew; Марио Фракуљ, маркетинг експерт и раководител на Одделот за економија при Algebra Bernays; Кристина Готовац, комуникациски менаџер; и Барбара Толич Аушиќ, директорка за комуникации во HURA, IAB Croatia & Dani komunikacija.

prodazba-4437-fi

Извор: WebMind редакција

Панелот отвори искрена дискусија за вистината во дигиталниот свет – од раскажување приказни до спонзорства, од личен бренд до алгоритамската игра.Кој влијае кому?

Современата дигитална сцена ја замаглува границата помеѓу автентичниот и „спонзорираниот“ вид на содржина. Инфлуенсерите играат значајна улога во обликувањето на желбите, трендовите и потрошувачкото однесување. Сепак, секоја лична приказна може да има комерцијални интереси зад себе, што создава прашања за транспарентност и одговорност кон публиката.

Марио Фракуљ, експерт од ИАБ Хрватска, истакнува дека инфлуенсер маркетингот веќе не е само тренд туку „моќна алатка за промоција на брендови“, но нагласува дека мора да постои неопходна етика и јасни правила во индустријата: „Маркетингот преку инфлуенсери мора да биде транспарентен, така што публиката јасно ќе знае кога се работи за платената содржина.“

Дарио Марчак, познат по своето искуство со TikTok и како еден од највлијателните креатори на Балканот, коментира дека „Инфлуенсерите не се само гласноговорници на брендовите, туку и креатори на содржина за која имаат одговорност околу транспарентноста со која комуницираат со својата публика.“ Тој ја нагласува потребата од јасна и фер комуникација за да се задржи довербата на следбениците.

prodazba-4437-ps1

Кристина Готовац од Комуникацискиот лабораториум потенцира дека транспарентноста и јасното означување на спонзорираниот контент се темел на заштита на потрошувачите: „Во време кога дигиталното огласување рапидно расте, најважно е да воведеме стандарди кои ќе обезбедат етичка и одговорна комуникација кон публиката.“

Панелот ја истакна итноста за јасна едукација и правила во дигиталниот маркетинг, со посебен фокус на потребата од разјаснување и регулација на инфлуенсерските партнерства. Во соработка со ИАБ Хрватска, наскоро ќе бидат претставени официјалните насоки за инфлуенсер маркетинг, кои ќе овозможат практичен и етички рамковен пристап за соработка помеѓу брендови, креатори и публики.

Оваа дискусија не само што ја отсликува реалноста во која живееме денес, туку и носи важни пораки за индустријата и потрошувачите за тоа како да се изгради доверба и одговорност во брзиот дигитален свет. 

Економист по професија, претприемач по вокација, психолог по потреба. Цврсто верува во континуиран раст и развој, љубител на книги и добра музика, и верен пријател на визуелната уметност.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.